Menu
  • 22 winkels in Nederland
  • Uitstekend beoordeeld door klanten!
  • Geselecteerde items snel leverbaar
  • Alles voor je woonkamer

Retourneren en annuleren

Altijd 14 dagen retourneren

Heb je een bestelling van feelingswonen.nl ontvangen, maar ben je niet tevreden? Dan heb je 14 dagen de tijd waarin je je product / bestelling kunt retourneren. Deze 14 dagen gaan in op de dag dat je je bestelling ontvangen hebt. Wanneer je meerdere producten besteld hebt in één bestelling maar wij leveren deze bestelling niet als geheel, dan gaan de 14 dagen in op dag waarop je het laatste artikel ontvangen.

Retourvoorwaarden

  • Je kunt tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een retouraanvraag indienen.
  • Je moet de artikelen binnen 14 dagen nadat je de retourmededeling hebt gedaan terugsturen.
  • De artikelen zijn niet beschadigd.
  • De artikelen zitten in de originele verpakking.
  • Je kunt alleen de artikelen die je gekocht hebt bij feelingswonen.nl retourneren.
  • Artikelen die voor jou op maat gemaakt zijn kun je niet retourneren.

Retourformulier

Om je retour aan te melden kun je gebruik maken van het retourformulier van Feelings Wonen of het modelformulier herroepingen, maar dit is niet verplicht. Door gebruik te maken van het retourformulier van Feelings Wonen help je ons om direct alle benodigde informatie op te halen om je retour in goed te laten verlopen.

Hoe retourneer ik?

Wanneer je bestelling tóch net niet perfect bij jou past, dan kun je je bestelling eenvoudig via ons retourneren. Je dient je retour binnen 14 dagen na levering aan te melden bij ons. Afhankelijk van de grootte van je bestelling hebben we 3 retouropties. Onderstaand vind je onze retouropties

Retouroptie 1 Feelings Wonen

Retouroptie 2 Feelings Wonen

Retouroptie 3 Feelings Wonen

Retourportaal

Wanneer je je bestelling kunt retourneren via een pakketdienst, dan kun je gebruik maken van ons retourportaal. Wanneer je gebruik maakt van ons retourportaal, is het belangrijk dat je het trackingnummer of het bestelnummer bij de hand hebt. Deze heb je namelijk nodig om je retour in gang te zetten. Nadat je de stappen in ons retourportaal doorlopen hebt en de retourkosten betaald hebt, wordt er een retourlabel voor je aangemaakt. Door op de onderstaande knop te klikken wordt je naar ons retourportaal verwezen.

Retourportaal

Kosten retourneren

De kosten voor het retourneren zijn altijd voor jouw rekening. Afhankelijk van de retouroptie die van toepassing is, betaal je verschillende tarieven. Bij de bovengenoemde retouropties vind je de bijbehorende tarieven terug. Let op: wanneer je je pakket via een pakketdienst dient te retourneren, zijn de kosten van de pakketdienst van toepassing. Deze kosten variëren per pakketdienst.

Terugbetalingen

Wij betalen je geld uiterlijk 14 dagen na het ontvangen van de geretourneerde artikelen terug aan jou. Wij zullen het geld terugbetalen op dezelfde manier waarop je betaald hebt, tenzij je instemt dat we dit via een andere manier mogen doen. Voor de terugbetaling rekenen wij geen extra kosten. Wanneer je meerdere producten hebt besteld en één hiervan besluit te retourneren dan betalen we niet de verzendkosten terug, enkel de aankoopprijs van het artikel dat je terugstuurt.

Waardemindering

Tijdens de bedenktijd van 14 dagen mag je het aangekochte product uitproberen wanneer je nog niet zeker bent van je aankoop. Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering wanneer je tijdens de bedenktijd iets doet wat niet nodig is om het te beoordelen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld schades en incorrect gebruik van het artikel. Wij zullen bij ontvangst van het geretourneerde product dit beoordelen.

Annuleren

Je kunt je bestelling annuleren wanneer de bestelling nog niet verzonden is. Je kunt een bestelling annuleren door een mail te sturen naar [email protected] of door te bellen naar +31 (0)77 320 1838. Wanneer je bestelling al verzonden is, kun je je bestelling niet meer annuleren. Als je dan toch besluit dat het artikel tóch niet goed bij je past, kun je je bestelling eenvoudig retourneren.

Het verkeerde artikel is opgestuurd of deze is beschadigd geleverd. Wat nu?

Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen dan samen met jou tot een passende oplossing komen.

Wanneer je bestelling geleverd wordt door onze logistieke partner, kijk dan bij aankomst je bestelling even na. Mocht er wat mis zijn met je bestelling wordt er namelijk dan terplekke contact opgenomen met ons om tot de beste oplossing te komen.

Contact pagina Feelings Wonen

Hele Feelings Wonen collectie